سیاست

مگر بیش از این است که ما ظاهراً از جهان خواران شکست می خوریم و نابود می شویم؟ مگر بیش از این است که فرزندان عزیز اسلام ناب محمدی در سراسر جهان بر چوبه‌های دار می‌روند؟ بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل کنیم.

Saturday, February 10, 2007

نگاهی به چرایی تهدیدات بر علیه ایران

شاید برای مردم تا حدودی عادی شده باشد که هر سال در ایام نزدیک به پیروزی انقلاب اسلامی ایران امواج حملات روانی دشمنان به سمت ایران شدیدتر می شود .
انقلابی که به گمان ناظران خارجی مدتی کوتاه دوام می اورد؛ با وجود تمامی مشکلات ،تحریم ها ، در انزوا قرارگرفتن ها و ضربه سختی مثل جنگ تحمیلی اینک بیست و هشتمین سال پیروزی خود را جشن می گیرد .
دراین چند ساله افکار رهبر انقلاب ایران در اقصی نقاط جهان طرفدارانی جذب کرده است ونوع مبارزات مردم در مقابل زیاده خواهی امریکا و اروپا را تغییر داده است نگاه ها به سمت مقصر اصلی بیشتر مشکلات و درگیری های داخلی کشورهای بحران زده چرخیده و تصویر شکست ناپذیری و منجی گری امریکا بارها و بارها توسط این ایدئولوژی شکسته شده است .
اینک ایران علی رغم نادیده گرفته شدن ها ،موجی جهانی ایجاد کرده است که از افریقا و امریکای لاتین تا آسیا گسترده شده است و همین دلیل اصلی فشارهای بی سابقه امریکا_ به خصوص _و اروپا بر ایران است .
پیشرفت های علمی و تکنولوژیکی ایران که نقش پشتوانه کشورهای ضعیف را دارد نیز خطری بالفعل محسوب می شود چرا که انحصار علوم یکی از منابع قدرت امریکا و اروپا محسوب می شود و این دستیابی ها زنگ خطر خروج علم و تکنولوژی از انحصار است .
استفاده همزمان از چند سیاست در مقابله جدید بر علیه ایران نشانه ضعف بی سابقه دستگاه دیپلماسی امریکا در برابر ایران است . تهدید به حمله نظامی و در کنار آن هجمه بسیار وسیع روانی و برخی تحرکات جزئی نیروهای نظامی حاضر در منطقه متاسفانه تاثیراتی در داخل کشور به جا گذاشت . در این تاثیر گذاری اظهارنظرهای برخی مسئولین داخلی و فعالان سیاسی و مقالات روزنامه یشان نیز دخیل بود .
اما سخنان چون همیشه قاطع مقام معظم رهبری در برابر این مسائل بار دیگر اوضاع را آرام و به نفع ایران تغییر داد . برای جلوگیری در زیر مختصری از بیانات ایشان را می آورم :

ايشان يكي از اهداف عمليات رواني دشمنان را كمرنگ كردن حضور مردم در راهپيمايي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي دانستند

امريكا و برخي كشورهاي ديگر از سالها پيش جمهوري اسلامي ايران را تحريم كرده‌اند اما ملت ايران در همين فضاي تحريم به پيشرفتهاي درخشان علمي- فناوري و موفقيتهاي فراوان رسيده است بنابراين اين ملت بزرگ را از تحريم نترسانيد چرا كه وقتي ملتي بيدار شد و توانايي‌هاي خود را كشف كرد هيچ چيز قادر نخواهد بود او را متوقف كند

رهبر انقلاب اسلامي عمليات رواني و شايعه پراكني اخير دشمنان را نشانه ضعف و استيصال آنان دانستند

حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به شايعه حمله امريكا به ايران، تأكيد كردند: ملت ايران را با اين مسائل نترسانند زيرا مگر تا به حال امريكا به ايران حمله نكرده است ضمن آنكه، دشمنان خوب مي دانند كه هرگونه تعرض، عكس العمل همه جانبه ملت ايران را نسبت به متعرضان و منافع آنها در همه نقاط جهان به دنبال خواهد داشت.

تبلور عواطف، محبت، عشق و ايمان عميق ديني در اين حركت بزرگ، وجه متمايز انقلاب اسلامي ايران از ديگر انقلابهاي دنيا است و اين ايمان ديني، ماده جوشان حركت انقلاب اسلامي و عامل اصلي استمرار آن در چارچوب اهداف اساسي و خارج نشدن از مسير اخلاق انساني است.

فرمانده كل قوا ناتواني دشمنان در شناخت ايمان واحد و عميق ملت ايران را علت توطئه ها، جنجال ها و تحرك آنان برضد ملت ايران در طول 27 سال گذشته دانستند و خاطرنشان كردند: بيداري دنياي اسلام يكي ديگر از ابعاد مهم انقلاب اسلامي ايران است

1 Comments:

  • At 10:43 AM , Anonymous Anonymous said...

    نظرت چیه به آمریکا حمله کنیم
    شوخی نمی کنم
    دنیا یا جای ماست یا جای آمریکا ما که اینقدرها حوصله نداریم که آمریکا خودش فروبپاشد پس به نظر من باید به صورت مقتضی در تمام دنیا باید به منافع آمریکا حمله کنیم
    یک مطلب دیگر پاشو بیا در بلاگهای فارسی بنویس اینجا کجاست
    مطالب به این خوبی حیف نیست

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home