سیاست

مگر بیش از این است که ما ظاهراً از جهان خواران شکست می خوریم و نابود می شویم؟ مگر بیش از این است که فرزندان عزیز اسلام ناب محمدی در سراسر جهان بر چوبه‌های دار می‌روند؟ بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل کنیم.

Wednesday, October 11, 2006

سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با سران نظام

حضرت آیت الله خامنه ای مسئولان و مدیران همه قوا و دستگاه ها را به پرهیز جدی از ایجاد اختلاف توصیه کردند و افزودند: به لطف پروردگار، اتحاد و الفت قلبی مسئولان از همیشه بهتر و بیشتر است اما باید در مقابل تلاش های اختلاف افکنانه دشمنان، به شدت هوشیار بود و اجازه نداد "اختلافات طبیعی فکری و سلیقه ای" به دودستگی بینجامد.
مقام معظم رهبری در همین زمینه تاکید کردند: هنگامی که نظام در کلیت خود موضعی یا تصمیمی می گیرد، همه باید یکپارچه و متحد پشت سر آن موضع بایستند که تا به امروز این چنین بوده و به یاری خداوند، بعد از این هم همینطور خواهد بود. ایشان تقویت قوای سه گانه و به ویژه دولت را وظیفه همه مسئولان و مردم خواندند و افزودند: کمک به دولت، کمک به کشور است و به همین علت، اینجانب همیشه از کلیت همه دولت ها حمایت کرده ام. رهبر انقلاب اسلامی با تحسین جدیت، تلاش خوب و کار پر حجم دولت نهم افزودند: همه باید رئیس جمهور را مورد تکریم قرار دهند و اگر کسی درباره عملکرد دولت حرفی دارد، آن را از طریقی به گوش دولت یا مسئولان برساند اما تبلیغ ناکارآمدی دولت حتی اگر
واقعیت داشته باشد، صحیح نیست؛ چه رسد به اینکه واقعیت ندارد و غیرمنصفانه است
...
ایشان، گله گزاری افراطی مسئولان از یکدیگر را به ویژه در افکار عمومی، کاری غلط برشمردند و افزودند: مردم خوب ایران چه تقصیری کرده اند که با این گله گزاری ها، آنها را دل شکسته می کنیم؟ رهبر معظم انقلاب در همین زمینه به بزرگ نمایی مسائلی که اخیراً درباره پایان جنگ و قطعنامه بیان شده اشاره کردند و افزودند: اگر این حرف ها و گله گزاری ها بیان نمی شد بهتر بود، اما حالا که صورت گرفته نباید درباره تاثیر آن اغراق کرد و به گونه ای حرف زد که انگار حادثه مهمی اتفاق افتاده است.
...
ایشان با اشاره به تصمیم دو سال قبل درباره تعلیق غنی سازی افزودند: اگر آن راه را تجربه نمی کردیم شاید امروز خود را سرزنش می کردیم که چرا آن روش را امتحان نکرده ایم اما اکنون با دلی محکم و تسلط کامل به پیش می رویم و دیگر هیچ کس نمی تواند دلیل قابل قبولی درباره اشتباه بودن راه هسته ای کشور ارائه کند؛ چرا که ما آن راه دیگر را تجربه کرده ایم.
حضرت آیت الله خامنه ای در جمع بندی مباحثی که درباره موضوع هسته ای بیان کردند، افزودند: سیاست ما روشن است؛ "پیشرفت، ارائه منطق روشن و پافشاری بر حق ملت بدون عقب نشینی"؛ البته هدف ما نیز در موضوع هسته ای کاملاً واضح و انسانی است.
...
مقام معظم رهبری در ادامه سخنانشان به تبیین اهمیت انتخابات مجلس خبرگان و شوراها پرداختند و خاطرنشان کردند: هر دوی این انتخابات، در جای خود مهم هستند و آحاد مردم و مسئولان و مجموعه های گوناگون سیاسی اجتماعی و فعالان کشور، باید نسبت به این انتخابات احساس مسئولیت کنند. ایشان سلامت انتخابات و صیانت کامل از آرای مردم را مورد تاکید قرار دادند و افزودند: حفظ سلامت فضای انتخابات نیز مهم است و همه مطبوعات، رسانه ها و کسانی که از ابزارها و شیوه های رایانه ای استفاده می کنند و صاحبان تریبون های عمومی باید مراقب باشند که تخریب و اهانت، فضای انتخابات را ناسالم می سازد و هیچگونه منطقی ندارد و جایز نیست.
حضرت آیت الله خامنه ای در خاتمه با تاکید بر دخالت نکردن مسئولان دولتی و نظامی در انتخابات، تهیه فهرست انتخاباتی را از جانب مسئولان و کسانی که کارهای اجرایی دارند، نفی کردند و افزودند: باید به گونه ای عمل کرد که شخصیت مسئولان دولتی هیچ تأثیری در نتایج انتخابات نگذارد.
...

1 Comments:

  • At 3:56 AM , Anonymous Anonymous said...

    سلام
    دم رهبر گرم!
    کاش مسئولا و بقیه بفهمن و البته عمل کنن
    یاعلی مددی

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home