سیاست

مگر بیش از این است که ما ظاهراً از جهان خواران شکست می خوریم و نابود می شویم؟ مگر بیش از این است که فرزندان عزیز اسلام ناب محمدی در سراسر جهان بر چوبه‌های دار می‌روند؟ بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل کنیم.

Saturday, November 25, 2006

چند خبر انتخاباتی

.

خبرگزاري فارس: مرتضي طلايي كانديداي انتخابات شوراي شهر تهران امروز جمعه در نشستي خبري به تشريح برنامه‌هاي تشكلي جديد با عنوان ائتلاف اصولگرايان اصلاح طلب پرداخت.
مرتضي حاجي در گفت‌‏وگو با ايلنا، از احمد مسجدجامعي، وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي؛ محمدعلي نجفي، وزير اسبق آموزش و پرورش؛ معصومه ابتكار، رييس سابق سازمان حفاظت محيط زيست؛ پيروز حناچي، معاون سابق وزير مسكن و شهرسازي؛ اعظم نوري، شهردار سابق منطقه هفت تهران و قاسم تقي‌‏زاده خامسي، رييس سابق آب منطقه‌‏اي شهر تهران به عنوان شش نفر از ليست 15 نفره نهايي ائتلاف اصلاح‌‏طلبان در انتخابات شوراهاي شهر تهران نام برد.
ائتلاف خبرگان و کارآمدی طی بیانیه ای رسمی ضمن اعلام موجودیت تاکید کرد که فقیهان نواندیش جوان و آشنا با تخصص های مورد نیاز نظیر حقوق، اقتصاد، مدیریت و نظام بین المللی ؛ افرادی مستقل، کارآمد و آماده را برای انجام وظایف سنگین شناسایی و به ملت سلحشور و آگاه ایران معرفی خواهد کرد.
خبرگزاري فارس: عضو شوراي معتمدين اصولگرا با اشاره به در پيش بودن انتخابات مهم مجلس خبرگان و شوراهاي اسلامي، رويكرد اصولگرايان را حفظ وحدت دانست و گفت: ما تلاش مي كنيم تا رقابتي منطقي و شفاف را با جريان دوم خرداد به عنوان رقيب اصلي داشته باشيم .

1 Comments:

  • At 2:28 AM , Anonymous Anonymous said...

    به نام خدا
    سلام...
    گمان کنم پرداختن اینچنینی به سیاست، غرق شدن در سیلاب اکنون است. بنظرم باید از این دام گریخت...
    موفق باشید
    التماس دعا
    یا علی

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home