سیاست

مگر بیش از این است که ما ظاهراً از جهان خواران شکست می خوریم و نابود می شویم؟ مگر بیش از این است که فرزندان عزیز اسلام ناب محمدی در سراسر جهان بر چوبه‌های دار می‌روند؟ بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفه اسلامی خود عمل کنیم.

Saturday, September 02, 2006

کوفی عنان در تهران

کوفی عنان ، رئیس سازمان ملل متحد امروز وارد ایران شد . سفری که مرکز توجهات رسانه ها و سیاست مداران درگیر در پرونده هسته ای ایران است . ایران خواستار حل هر چه سریع تر مسئله اتمی است . به نحوی که تعلیق محدود را برای مدت کوتاه پذیرفته است . امریکا از فشار برای تحریم ایران سخن می گوید و اروپا تاکید بر حل دیپلماتیک در روندی آرام دارد . هرچند در اینکه ایران را تحت فشار قرار دهند با امریکا اتفاق نظر دارند . مروری داریم بر موضع گیری ها ی مختلف و دیدار های امروز عنان در ایران

كوفي عنان، دبير كل سازمان ملل متحد، عصر شنبه پس از انجام مذاكراتي پشت درهاي بسته با دكتر علي لاريجاني دبير شوراي عالي امنيت ملي كشورمان در جمع خبرنگاران مذاكراتش را خوب و سازنده توصيف كرد.

دبير شوراي عالي امنيت ملي كشورمان نيز پس از ديدار و گفت‌وگو با كوفي عنان در جمع خبرنگاران تاكيد كرد:« پاسخ ايران به بسته‌ي پيشنهادي كشورهاي1+ 5 براساس توصيه‌هاي آقاي كوفي عنان بود.»

2 Comments:

  • At 3:04 AM , Anonymous Anonymous said...

    به نام خدا
    سلام بزرگوار
    خیلی در گیر و دار سیاست نماندن هنر بزرگی است. سیاست، پیوند عمیقی با روزمرگی دارد و لذاست که معمولا مامن مناسب کثیف ترین افراد است.
    آن جمله ای که بر تارک وبلاگتان می درخشد، دل ما را برد.
    خدا خیرتان دهاد و موفق باشید
    التماس دعا
    یا علی

     
  • At 3:05 AM , Anonymous Anonymous said...

    اسم یادم رفت
    ارادتمند

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home